NAVIGACE |
|
|
Kamov/SSSR
Kamov A-7 je okřídlený dvoumístný vírník, vyrobený v CAGI konstruktérem N. I.
Kamovem. Práce na tomto stroji byly započaty inženýrem Kamovem již v roce 1931.
Poté, co byl v roce 1934 dokončen první exemplář, prodělal letové a další
tovární zkoušky. Na A-7 byla poprvé na světě nesena zátěž 750 kg, při rychlosti
221 km/h a na vzdálenost 1000 km.
Na základě poznatků získaných na prvním stroji A-7, byl v roce 1936 vyroben druhý
exemplář, označovaný jako A-7bis (někdy bývá také označován jako A-7-3A).
Následovaly další zlepšovací úpravy, díky nimž vzrostla vzletová hmotnost o 200
kg. Vyzbrojen byl trojicí kulometů PV-1. Jeden sychronizovaný byl vpředu a dva v
zadním střelišti.
V roce 1397 prošel A-7bis úspěšně další testy a v letech 1938 až 1939 byla
vyrobena první série pro vojenské letectvo. Jeden A-7bis v roce 1938 pomáhal při
práškování polí v předhoří Tjan-Šanja. Poprvé byl do bojů nasazen až roku 1941
při obraně Smolensku, jako průzkumný a spojovací (poštovní) stroj.
A-7
Základní verze vírníku dokončená v roce 1934.
A-7bis / A-7-3A
Vylepšená a ozbrojená verze A-7, vyrobená v roce 1936.
Motor: | 1x PD M-22; 358 kW |
---|---|
Délka: | ? m |
Průměr rotoru: | ? m |
Rozpětí: | 10,40 m |
Výška: | 3,88 m |
Prázdná hmotnost: | 1 550 kg |
Maximální hmotnost: | 2 300 kg |
Maximální Rychlost: | 218 km/h |
Dostup: | 4 500 m |
Praktický dolet: | 1 000 km |
Výzbroj: |
---|
|
Modely:
Copyright © All Rights Reserved