| NAVIGACE | 
| 
 
  | 
  
| 
 
  | 
  
Kamov/SSSR
Kamov A-7 je okřídlený dvoumístný vírník, vyrobený v CAGI konstruktérem N. I.
Kamovem. Práce na tomto stroji byly započaty inženýrem Kamovem již v roce 1931.
Poté, co byl v roce 1934 dokončen první exemplář, prodělal letové a další
tovární zkoušky. Na A-7 byla poprvé na světě nesena zátěž 750 kg, při rychlosti
221 km/h a na vzdálenost 1000 km.
Na základě poznatků získaných na prvním stroji A-7, byl v roce 1936 vyroben druhý
exemplář, označovaný jako A-7bis (někdy bývá také označován jako A-7-3A).
Následovaly další zlepšovací úpravy, díky nimž vzrostla vzletová hmotnost o 200
kg. Vyzbrojen byl trojicí kulometů PV-1. Jeden sychronizovaný byl vpředu a dva v
zadním střelišti.
V roce 1397 prošel A-7bis úspěšně další testy a v letech 1938 až 1939 byla
vyrobena první série pro vojenské letectvo. Jeden A-7bis v roce 1938 pomáhal při
práškování polí v předhoří Tjan-Šanja. Poprvé byl do bojů nasazen až roku 1941
při obraně Smolensku, jako průzkumný a spojovací (poštovní) stroj.
A-7
Základní verze vírníku dokončená v roce 1934.
A-7bis / A-7-3A
Vylepšená a ozbrojená verze A-7, vyrobená v roce 1936.
| Motor: | 1x PD M-22; 358 kW | 
|---|---|
| Délka: | ? m | 
| Průměr rotoru: | ? m | 
| Rozpětí: | 10,40 m | 
| Výška: | 3,88 m | 
| Prázdná hmotnost: | 1 550 kg | 
| Maximální hmotnost: | 2 300 kg | 
| Maximální Rychlost: | 218 km/h | 
| Dostup: | 4 500 m | 
| Praktický dolet: | 1 000 km | 
| Výzbroj: | 
|---|
  | 
  
Modely:
Copyright © All Rights Reserved