NAVIGACE |
|
|
Kamov-Skržinský, SSSR
připravil Jiří Kučírek
Kamov-Skržinský KaSkr-2
Při vývoji vírníku Kaskr-1, se ukázal jako
nejlasbší článek motor M-2, který svým výkonem nebyl schopný pokrýt pohon obou
vrtulí. Proto byl, někdy mezi 25. až 27. říjnem 1930, vybaven jiným a
výkonnějším motorem Gnôme-Rhône Titan. Následně byl takto upravený stroj
přeznačen na KaSkr-2.
Z několika fotografií je patrné, že byl rovněž testován s lyžinovým podvozkem.
Další obrázky KaSkr-2
Motor: | 1x Gnôme-Rhône Titan; ? kW |
---|---|
Délka: | ? m |
Průměr rotoru: | 12,00 m |
Výška: | ? m |
Prázdná hmotnost: | ? kg |
Maximální hmotnost: | ? kg |
Rychlost: | ? km/h |
Dostup: | ? m |
Dolet: | ? km |
Zdroje:
Copyright © All Rights Reserved